• 100% CO-neutraal FSC® papier

  • Drukken zonder bomen kappen

  • 100% eigen productie

  • Scherp geprijsd

  • Gratis blanco geleverd

Klantenservice

Zoek uw vraag, stel uw vraag of start een chat

Henk en Faruk van Groenprint

Voor jou gevonden

De 5 meest gestelde vragen De 5 meest gestelde vragen

  • +Hoe bestel ik een product via de website?

    Hoe bestel ik een product via de website?

    Zoek jouw gewenste product op de pagina met alle producten of gebruik het zoekvenster bovenaan de website. Op de productpagina kan je de gewenste specificaties aangeven van het product.

    De prijzen van het product verschijnen in een tabel onder de specificaties. Door op een prijs te klikken krijg je een overzicht van het geselecteerde product. Hier plaats je vervolgens het product in jouw winkelwagen.

    Tip: Het is mogelijk om meerdere producten in één bestelling te bestellen.

    online, bestellen, artikelen, producten, artikel, kopen, afrekenen, winkelwagen
  • +Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Jouw drukbestand(en) kan je aanleveren na het afronden van de bestelling. Wanneer je hebt betaald keer je terug naar jouw bestelling waar je jouw bestand(en) aan kan leveren. De aanlevermethodes zijn:

    - Aanleveren via de website (tot 512 MB per bestand)
    - Later aanleveren met een unieke link via de e-mail

    Let op: De aanleverknop is alleen klikbaar indien jouw bestelling is betaald.

    sturen, uploaden, emailen, e-mailen, document, e-mail, email, mail, wetransfer, we transfer, bestelling, bestanden, document, documenten, website
  • +Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Bel ons dan op via 085 - 902 00 22 om jouw wensen te bespreken. Het kan natuurlijk zo zijn dat het product wel op de website staat maar met een andere productnaam.

    Voor producten die niet op onze website staan maken wij graag een offertes op maat. je ontvangt de offerte al binnen 8 uur. De offerte kan je vervolgens bekijken (en eventueel bevestigen) vanuit jouw account of via de link in de e-mail die wij toesturen.

    offerte, calculatie, calculeren, naam, gevonden, offreren
  • +Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Bij al onze producten op de website staan de levertijden vermeld. Wanneer jouw bestelling bij ons wordt opgehaald door de bezorger, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de status kan van bezorging kan zien. Wij kunnen niet een exacte tijd aangeven wanneer jouw bestelling wordt bezorgt. Dit hangt af van de routeplanning van GLS.

    Informatie
    Spoedlevertijden

    Informatie
    Normale levertijden

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, track & trace, status, bezorgd, bezorgt, wanneer word mijn bestelling bezorgd, wanneer wordt mijn bestelling bezorgd, wanneer word mijn order bezorgd, wanneer wordt mijn order bezorgd, wanneer word mijn bestelling geleverd, wanneer wordt mijn bestelling geleverd
  • +Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Je kan bij ons betalen met de Deal, Paypal, Creditcard, Bancontact en via bankoverschrijving. Daarbij is het ook mogelijk om op rekening te bestellen. Daarvoor hebben we het KVK-nummer nodig van het factuuradres. Let op: wij zullen eerst een kredietcheck uitvoeren. Als de uitkomst van de kredietcheck positief is dan activeren we de betaalmethode op rekening in jouw account.

    iDeal, creditcard, visa, mastercard, master card, credit card, bancontact, mistercash, mister cash, paypal, vooruitbetalen, vooruitbetaling, betaalmethodes, ing, rabobank, fortis, bank, abn amro, asn, regio, knab, sns, triodos, bankiers, lanschot
Meer vragen +

Account & bestellingAccount & bestelling

  • +Hoe maak ik een account aan en wat kan ik ermee?

    Hoe maak ik een account aan en wat kan ik ermee?

    Op de registratie pagina heb je binnen 2 minuten al een account aangemaakt. Een account is nodig om jouw bestellingen en bestanden te beheren. Andere voordelen zijn:

    - Track & Trace volgsysteen
    - Eigen adresboek
    - Orderstatus inzien
    - Bestelgeschiedenis
    - Herhaalbestelling plaatsen
    - Wijzigingen doorvoeren

    account, registratie, aanmelden, registreren, profiel
  • +Ik kan niet inloggen in mijn account.

    Ik kan niet inloggen in mijn account.

    Als je bij het inloggen een melding krijg dat je wachtwoord niet klopt dan kan je op de wachtwoord aanvragen pagina een nieuw wachtwoord aanvragen. Er wordt dan een e-mail gestuurd met het nieuwe wachtwoord om in te loggen. Dit wachtwoord kan je natuurlijk vanuit jouw account altijd weer veranderen naar eigen wens.

    Let op: Controleer altijd je spambox. Het kan voorkomen dat de e-mail daarin terecht komt.

    wachtwoord, vergeten, profiel
  • +Waar kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

    Waar kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

    Wanneer je inlogt ga je direct naar ‘Mijn Groenprint’. Dit is jouw persoonlijke pagina waar je al jouw bestellingen en offertes terug kunt vinden, jouw adresboek kan beheren en eventueel accountgegevens kan aanpassen.

    mijn groenprint, adresboek, adressenboek, accountinformatie, veranderen, aanpassen, profiel
  • +Ontvang ik offertes ook in mijn account?

    Ontvang ik offertes ook in mijn account?

    Ja. Wij maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Als we een offerte voor je klaar hebben ontvang je een e-mail om de offerte te bekijken en eventueel te bevestigen. De offerte wordt tegelijkertijd ook in jouw account geplaatst.

    ontvangen, profiel
  • +Kan ik met mijn account meerdere adressen beheren?

    Kan ik met mijn account meerdere adressen beheren?

    Ja. Wij maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Als je bent ingelogd heb je een adressenboek ter beschikking. Hiermee kan je bijvoorbeeld veel voorkomende factuur- en afleveradressen opslaan. Als er gevraagd wordt de factuur- en verzendgegevens in te vullen van jouw bestelling, dan kan je deze snel ophalen uit jouw adressenboek.

    adresboek, adressenboek, factuuradres, afleveradres, verzendadres, bezorgadres, profiel
  • +Inschrijven of uitschrijven voor de online nieuwsbrief.

    Inschrijven of uitschrijven voor de online nieuwsbrief.

    Bij het registreren van jouw account kan je aangeven dat je de online nieuwsbrief wilt ontvangen. Als je dit uit hebt gezet kan je altijd vanuit jouw account aangeven toch nog de nieuwsbrief te willen ontvangen. Wij versturen maximaal 1 nieuwsbrief per week. Uitschrijven kan op elk tijdstip vanuit jouw account of vanuit een door ons verstuurde nieuwsbrief.

    nieuwsbericht, account, ontvangen, aanmelden, afmelden
  • +Hoe bestel ik een product via de website?

    Hoe bestel ik een product via de website?

    Zoek jouw gewenste product op de pagina met alle producten of gebruik het zoekvenster bovenaan de website. Op de productpagina kan je de gewenste specificaties aangeven van het product.

    De prijzen van het product verschijnen in een tabel onder de specificaties. Door op een prijs te klikken krijg je een overzicht van het geselecteerde product. Hier plaats je vervolgens het product in jouw winkelwagen.

    Tip: Het is mogelijk om meerdere producten in één bestelling te bestellen.

    online, bestellen, artikelen, producten, artikel, kopen, afrekenen, winkelwagen
  • +Kan ik een opmerking meegeven met mijn bestelling?

    Kan ik een opmerking meegeven met mijn bestelling?

    Op de afrekenpagina (checkout) kan je een algemene opmerking aan jouw bestelling toevoegen. Bijvoorbeeld dat je een opmerking meegeeft over de bestanden die je aanlevert of dat je extra informatie geeft over de bestelling. Zo zijn wij altijd goed op de hoogte.

    opmerkingen, bericht, notitie, aangeven, attenderen
  • +Kan ik meerdere producten in 1 bestelling bestellen?

    Kan ik meerdere producten in 1 bestelling bestellen?

    Ja dat kan. heb je bijvoorbeeld visitekaartjes en flyers nodig, dan voeg je deze producten toe aan jouw winkelwagen. In de checkout reken je beide producten in één keer af. Het aanleveren van de bestanden kan ook per product gedaan worden.

    order, opdracht, winkelwagen, afrekenen, betalen, uitchecken
  • +Ik wil een product bestellen. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Ik wil een product bestellen. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Je kan bij ons betalen met de Deal, Paypal, Creditcard, Bancontact en via bankoverschrijving. Daarbij is het ook mogelijk om op rekening te bestellen. Daarvoor hebben we het KVK-nummer nodig van het factuuradres. Let op: wij zullen eerst een kredietcheck uitvoeren. Als de uitkomst van de kredietcheck positief is dan activeren we de betaalmethode op rekening in jouw account.

    iDeal, creditcard, visa, mastercard, master card, credit card, bancontact, mistercash, mister cash, paypal, vooruitbetalen, vooruitbetaling, betaalmethodes, ing, rabobank, fortis, bank, abn amro, asn, regio, knab, sns, triodos, bankiers, lanschot
  • +Ik heb een kortingscode. Waar vul ik deze in op de website?

    Ik heb een kortingscode. Waar vul ik deze in op de website?

    De kortingscode kan je invullen op de winkelwagen pagina. De korting wordt meteen verrekend waarbij je direct het nieuwe totaalbedrag ziet.

    Let op: Kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.

    code, coupon, inwisselen, verzilveren, korting, invullen, geldig, profiel
  • +Mijn kortingscode werkt niet.

    Mijn kortingscode werkt niet.

    Werkt jouw kortingscode niet? Controleer de onderstaande punten goed:

    - Kortingscodes die aan jouw account zijn gekoppeld werken alleen indien je bent ingelogd
    - Kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig
    - Het kan zijn dat de kortingscode is verlopen
    - Het kan zijn dat je jouw kortingscode al hebt gebruikt

    code, coupon, inwisselen, verzilveren, korting, invullen, geldig, verzilverd, verlopen, hoofdletter, account, profiel
Meer vragen +

Producten & bestandenProducten & bestanden

  • +Hoe kan ik het snelst een product op jullie website vinden?

    Hoe kan ik het snelst een product op jullie website vinden?

    De snelste manier om jouw gewenste product te vinden is het zoekvenster (bovenaan de website) te gebruiken en de productnaam in te typen. Vervolgens klapt er automatisch een venster uit met de gevonden producten. Wanneer je op Enter drukt dan zie je alle producten van jouw zoekopdracht.

    Voor een overzicht van al onze producten kan je de alle producten pagina bekijken.

    zoekvenster, zoeken, zoekfunctie, product, naam, zoekopdracht, search
  • +Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Bel ons dan op via 085 - 902 00 22 om jouw wensen te bespreken. Het kan natuurlijk zo zijn dat het product wel op de website staat maar met een andere productnaam.

    Voor producten die niet op onze website staan maken wij graag een offertes op maat. je ontvangt de offerte al binnen 8 uur. De offerte kan je vervolgens bekijken (en eventueel bevestigen) vanuit jouw account of via de link in de e-mail die wij toesturen.

    offerte, calculatie, calculeren, naam, gevonden, offreren
  • +Ik heb een product met afwijkende specificaties. Kan ik een offerte aanvragen?

    Ik heb een product met afwijkende specificaties. Kan ik een offerte aanvragen?

    Je kan bij ons altijd een offerte aanvragen. Omdat wij over een eigen drukkerij beschikken kunnen wij snel jouw aanvraag calculeren. Niets is te gek voor ons. Je ontvangt binnen 8 uur de offerte per e-mail. Deze kan je dan bekijken en eventueel bevestigen. De offerte is ook terug te vinden in jouw account.

    Bel ons op via 085 - 902 00 22 om jouw aanvraag te bespreken of stuur deze digitaal naar ons via de offerte aanvragen pagina.

    offreren, calculeren, calculatie, niet gevonden, aanvraag
  • +Waar vind ik de algemene aanleverspecificaties?

    Waar vind ik de algemene aanleverspecificaties?

    Bekijk de aanleverspecificaties pagina voor algemene fouten die in jouw bestand kunnen zitten. Op deze pagina kan je handleidingen downloaden als PDF bestand. Hierin lees je wat je kan doen om jouw bestand(en) juist op te maken.

    Kom ke er toch niet uit? Bel ons dan gerust op via 085 - 902 00 22.

    bestanden, bestand, documenten, document, aanleveren, opmaken, handleiding, handleidingen, opmaak, opmaakspecificaties
  • +Bieden jullie ook templates/werktekeningen aan?

    Bieden jullie ook templates/werktekeningen aan?

    Ja. Voor bijna alle producten die wij op de website aanbieden hebben wij ook opmaak templates (werktekeningen) gemaakt. Deze bieden wij aan in PDF formaat welke je kan openen in bijvoorbeeld Adobe Photoshop, Illustrator en Indesign. Ook kan je Indesign templates downloaden. Hierin hebben we alvast de exacte formaten ingesteld zodat je gelijk kan beginnen met ontwerpen.

    product, artikel, pdf, photoshop, indesign, illustrator, adobe, in design, ontwerp, ontwerpen, opmaak, opmaak templates, stanstekening, stans
  • +Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Jouw drukbestand(en) kan je aanleveren na het afronden van de bestelling. Wanneer je hebt betaald keer je terug naar jouw bestelling waar je jouw bestand(en) aan kan leveren. De aanlevermethodes zijn:

    - Aanleveren via de website (tot 512 MB per bestand)
    - Later aanleveren met een unieke link via de e-mail

    Let op: De aanleverknop is alleen klikbaar indien jouw bestelling is betaald.

    sturen, uploaden, emailen, e-mailen, document, e-mail, email, mail, wetransfer, we transfer, bestelling, bestanden, document, documenten, website
  • +Hoe kan ik zien of mijn bestand goed is ontvangen?

    Hoe kan ik zien of mijn bestand goed is ontvangen?

    Als je een bestand hebt aangeleverd vanuit jouw account dan kan je dit zien als er staat ‘Bekijk bestand'. Dit betekent dat het bestand is gekoppeld aan het product.

    account, profiel, bestand, bestanden, document, documenten, inloggen, bekijk, bekijken, aanleveren, sturen, toesturen
  • +Waar wordt mijn bestand op gecontroleerd en is dit gratis?

    Waar wordt mijn bestand op gecontroleerd en is dit gratis?

    Jouw bestand wordt gratis en handmatig gecontroleerd op onder andere:

    - Heeft het bestand 2 mm afloop
    - Zijn de afbeeldingen van hoge resolutie
    - Is de juiste stansvorm gebruikt
    - Is de veiligheidsmarge toegepast
    - Is de kleur zwart juist opgebouwd
    - Zit er transparantie in het bestand wat problemen kan veroorzaken
    - Staan de kleuren in CMYK
    - Is het formaat goed aangeleverd

    Wij drukken nooit jouw bestand af zonder het eerst na te hebben gekeken. Indien wij een fout vinden in jouw bestand dan word je per e-mail of telefonisch op de hoogte gesteld.

    controle, bestand, bestanden, document, documenten, fout, fouten, handmatig
  • +Krijg ik een bericht als mijn bestand goedgekeurd of afgekeurd is?

    Krijg ik een bericht als mijn bestand goedgekeurd of afgekeurd is?

    Indien wij een fout in jouw bestand zien dan word je telefonisch of per e-mail op de hoogte gehouden.

    Let op: Controleer altijd je spambox. Het kan voorkomen dat onze e-mail in de spambox terecht kan komen.

    fout, fouten, goed, drukklaar, bestanden, document, documenten
  • +Krijg ik een proefdruk/voorbeeld te zien voordat er gedrukt gaat worden?

    Krijg ik een proefdruk/voorbeeld te zien voordat er gedrukt gaat worden?

    Omdat wij zorgvuldig en handmatig jouw bestanden controleren is een digitale proefdruk niet nodig. Wanneer je bestand drukklaar is dan start de productie.

    Wil je een fysiek (kleur)model? Dat kan in de meeste gevallen. Neem hiervoor contact met ons op via 085 - 902 00 22 om jouw wensen te bespreken.

    digitaal, digitale, drukproef, druk proef, proef druk, drukvoorbeeld, druk voorbeeld, handmatig, kleurproef, kleur proef, fysieke proef, fysiek, hardcopy, hard copy, akkoord
  • +Kunnen jullie mijn bestanden ontwerpen/opmaken/aanpassen?

    Kunnen jullie mijn bestanden ontwerpen/opmaken/aanpassen?

    Indien wij een fout kunnen aanpassen in jouw bestand dan doen wij dit altijd in overleg. Het kan namelijk zijn dat je liever een nieuw bestand naar ons toestuurt.

    Voor het ontwerpen/opmaken van jouw bestand(en) kan je het best telefonisch contact met ons opnemen via 085 - 902 00 22 om te kijken of hetgeen wat je wilt mogelijk is.

    wijzigen, verbeteren, bestand, document, documenten, fout, fouten
  • +Waarom zien de kleuren er op mijn beelscherm anders uit dan op mijn drukwerk?

    Waarom zien de kleuren er op mijn beelscherm anders uit dan op mijn drukwerk?

    Een beeldscherm is opgebouwd uit RGB (rood, groen en blauw), terwijl drukwerk gebruik maakt van CMYK (cyaan, magenta, yellow en key, ook wel full colour) of PMS (Pantone Matching System) kleuren. Hierdoor kunnen kleuren er anders uitzien.

    rgb, cmyk, cyaan, magenta, yellow, key, black, zwart, pms, geel, pantone, kleurverschil, kleur verschil
Meer vragen +

Verzending & bezorgingVerzending & bezorging

  • +Welk bedrijf bezorgt mijn bestelling?

    Welk bedrijf bezorgt mijn bestelling?

    Je bestelling wordt bezorgt door GLS of, indien je dit hebt aangegeven, door een koerier. Meer informatie over GLS vind je op www.gls-netherlands.com. Wanneer jouw bestelling door GLS bij ons is opgehaald, dan ontvang je per e-mail de Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kan volgen.

    bezorgd, GLS, track & trace, transporteur, verzending, verzenden, e-mail, email
  • +Rekenen jullie ook verzendkosten?

    Rekenen jullie ook verzendkosten?

    Als jouw bestelling in Nederland of in België afgeleverd moet worden dan rekenen wij geen verzendkosten. Indien je meerdere afleveradressen hebt voor een bestelling dan worden deze extra adressen wel doorberekend.

    Bij een Express zending (jouw bestelling voor 12:00 geleverd) worden er extra kosten berekend. Dit geldt ook indien wij, namens jou, een koerier moeten inzetten om jouw bestelling te laten afleveren. Neem hiervoor contact met ons op via 085 - 902 00 22.

    verzenden, afleveradres, afleveradressen, koerier, express, zending, afleveren, transport, transportkosten, transport kosten, vervoerskosten, vervoer kosten, vervoer
  • +Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Bij al onze producten op de website staan de levertijden vermeld. Wanneer jouw bestelling bij ons wordt opgehaald door de bezorger, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de status kan van bezorging kan zien. Wij kunnen niet een exacte tijd aangeven wanneer jouw bestelling wordt bezorgt. Dit hangt af van de routeplanning van GLS.

    Informatie
    Spoedlevertijden

    Informatie
    Normale levertijden

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, track & trace, status, bezorgd, bezorgt, wanneer word mijn bestelling bezorgd, wanneer wordt mijn bestelling bezorgd, wanneer word mijn order bezorgd, wanneer wordt mijn order bezorgd, wanneer word mijn bestelling geleverd, wanneer wordt mijn bestelling geleverd
  • +Kan mijn bestelling ook blanco/neutraal verstuurd worden?

    Kan mijn bestelling ook blanco/neutraal verstuurd worden?

    Ja. Wanneer je dit wenst kan je dit aangeven in het bestelproces van jouw bestelling. Indien je dit aangeeft dan zullen wij de naam Groenprint niet op de verpakking en pakbon laten terugkomen. Handig als wij de bestelling rechtstreeks bij jouw klant moeten afleveren zonder dat jouw klant ziet van wie het pakket afkomstig is.

    bezorgen, bezorging, verpakken, verpakking, pakbon, groenprint, versturen, afleveren, verzenden
  • +Ontvang ik een Track & Trace code?

    Ontvang ik een Track & Trace code?

    Ja. Wanneer jouw bestelling bij ons wordt opgehaald door GLS dan ontvang je per e-mail de Track & Trace code waarmee je de status van de verzending kunt inzien.

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, track en trace, status, bezorgd, bezorgt, verzending
  • +Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op moment van bezorging?

    Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op moment van bezorging?

    Alle bezorgingen vinden plaats tussen 09:00 - 18:00 uur. Als je niet aanwezig bent op het moment dat GLS langskomt, dan wordt het drukwerk de volgende werkdag opnieuw aangeboden of, indien mogelijk, bij jouw buren afgeleverd. Als je bij deze tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis bent, dan wordt jouw bestelling teruggestuurd naar ons magazijn. We zullen daarna opnieuw bezorgkosten in rekening brengen.

    GLS, transporteur, bezorgen, afleveren, ontvangen, track en trace, status, bezorgd, bezorgt, verzending, aanwezig, aangeboden
  • +Kan mijn bestelling ook naar België verstuurd worden?

    Kan mijn bestelling ook naar België verstuurd worden?

    Ja dat kan. In het bestelproces kan je ervoor kiezen de bestelling in Nederland of in België te laten bezorgen. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht.

    versturen, bezorgen, afleveren, order, opdracht, antwerpen
  • +Mijn bestelling heeft meerdere afleveradressen. Kan dat?

    Mijn bestelling heeft meerdere afleveradressen. Kan dat?

    Ja dat kan. Indien je dit wilt kan je dit het best telefonisch doorgeven via 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte op maat maken met de daarbijkomende kosten voor de afleveradressen. Het eerste afleveradres is gratis, voor elk extra afleveradres wordt er € 10,- excl. BTW in rekening gebracht.

    offerte, calculatie, calculeren, offreren, bezorgadressen, verzendadressen, extra, meer
  • +Mijn bestelling moet voor 12:00 uur afgeleverd worden. Kan dat?

    Mijn bestelling moet voor 12:00 uur afgeleverd worden. Kan dat?

    Ja dat kan. GLS levert ook voor 12:00 met de Express zending. Indien je dit wilt kan je dit het best telefonisch doorgeven via 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte op maat maken met de daarbijkomende kosten voor de Express zending.

    GLS, 12 uur, 12, bezorgd, bezorgt, express, spoed, offerte, offreren, calculatie, calculeren, zending, ochtend
  • +Kan er ook op zaterdag geleverd worden?

    Kan er ook op zaterdag geleverd worden?

    Ja dat kan. GLS kan ook op zaterdag leveren met de Zaterdag service. Indien je dit wilt kan je dit het best telefonisch doorgeven via 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte op maat maken met de daarbijkomende kosten voor de Zaterdag zending.

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, bezorgd, bezorgt, bezorgen, service, offerte, offreren, zending, leveren, verzenden
  • +Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Ja dat kan. Als je in het bestelproces aangeeft de bestelling te willen ophalen (of iemand anders), dan zetten wij de bestelling klaar om afgehaald te worden.

    Ophaaladres
    Groenprint
    Aristotelesstraat 20
    3076 BD Rotterdam
    Nederland
    Openingstijden
    Maandag t/m vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag en zondag
    Gesloten
    Flyersonline ophaalgegevens uitprintenn

     

    opgehaald, afhalen, afgehaald, openingstijden, ophaaladres, adres, afhaaladres, groenprint
  • +Mijn bestelling heeft plotseling spoed. Kan er een koerier ingeschakeld worden?

    Mijn bestelling heeft plotseling spoed. Kan er een koerier ingeschakeld worden?

    Ja dat kan. Indien je dit wilt kan je dit het best telefonisch doorgeven via 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte maken en je deze toesturen. De prijs hangt af van waar de bestelling geleverd moet worden.

    versturen, bezorgen, afleveren, order, opdracht, offerte, leveren, geleverd, offreren, inschakelen
  • +Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

    Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

    Wij leveren ook op de Waddeneilanden. Houd alleen wel rekening met een langere levertijd (vaak 1 werkdag extra) en extra afleverkosten welke achteraf extra worden berekend.

Meer vragen +

Betaling & facturenBetaling & facturen

  • +Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Je kan bij ons betalen met de Deal, Paypal, Creditcard, Bancontact en via bankoverschrijving. Daarbij is het ook mogelijk om op rekening te bestellen. Daarvoor hebben we het KVK-nummer nodig van het factuuradres. Let op: wij zullen eerst een kredietcheck uitvoeren. Als de uitkomst van de kredietcheck positief is dan activeren we de betaalmethode op rekening in jouw account.

    iDeal, creditcard, visa, mastercard, master card, credit card, bancontact, mistercash, mister cash, paypal, vooruitbetalen, vooruitbetaling, betaalmethodes, ing, rabobank, fortis, bank, abn amro, asn, regio, knab, sns, triodos, bankiers, lanschot
  • +Waar kan ik mijn facturen vinden/downloaden?

    Waar kan ik mijn facturen vinden/downloaden?

    Als je jouw bestelling betaald hebt sturen wij de factuur altijd per e-mail toe. Controleer voor de zekerheid altijd je spambox. Het kan soms voorkomen dat de e-mail onterecht in je spambox terecht komt. Ook kan je de factuur downloaden vanuit jouw account.

    spam, factuur, download, e-mail, email, bestelling, opdracht, order
  • +Waar vind ik de bankgegevens van jullie op de website?

    Waar vind ik de bankgegevens van jullie op de website?

    De bankgegevens en meer informatie van Groenprint kan je vinden op de contact pagina.

    Bank: Rabobank
    IBAN: NL55 RABO 0118 1672 78
    BIC: RABONL2U
    Ten name van: Stills B.V.
    BTW-nummer: NL82 1155 805 B01
    KVK-nummer: 2446 9698

    bankinformatie, btw, btw nummer, btw-nummer, kvk, kvk nummer, kvk-nummer, bic, iban, rekeningnummer, rekening nummer, bank
  • +Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

    Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

    Als de betaling is afgebroken dan plaatst het systeem wel de bestelling in jouw account. Vanuit je account staat een melding bij de bestelling dat de betaling is afgebroken. Bij deze melding staan onze betaalmethodes om de betaling te hervatten.

    Let op: Wanneer de betaling is afgebroken is het niet mogelijk om bestanden aan te leveren.

    betalen, account, profiel, afgebroken, bestelling, order, opdracht, betaalmethodes, betalingsmogelijkheden
  • +Ik wil betalen met Bankoverschrijving. Welke stappen moet ik volgen?

    Ik wil betalen met Bankoverschrijving. Welke stappen moet ik volgen?

    Kies in het bestelproces om te betalen met bankoverschrijving. Je komt op de pagina van Curo Payments waar je de gegevens voor de bankoverschrijving vindt. Ook sturen we per e-mail de instructies voor de bankoverschrijving. Wanneer je de betaling, met de instructies van Curo Payments hebt voldaan, dan zullen wij jouw bestelling in behandeling nemen.

    Let op: Bankoverschrijving heeft een verwerkingstijd van 1 á 2 werkdagen voordat wij de betaling ontvangen.

    vooruitbetalen, voorafbetalen, vooraf, betaling, bankoverschrijving, bank overschrijving
  • +Mijn creditcard staat niet tussen de betaalmethodes. Wat nu?

    Mijn creditcard staat niet tussen de betaalmethodes. Wat nu?

    Het is niet mogelijk om met een andere creditcard te betalen behalve MasterCard en VISA. Wij raden je aan om de bestelling dan te betalen via bankoverschrijving.

    visa, mastercard, master card, credit card, betaalmethodes, betalingsmogelijkheden, vooruitbetaling, vooruitbetalen, voorafbetalen, bankoverschrijving, bank overschrijving
  • +Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Wanneer wordt het orderbedrag teruggestort?

    Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Wanneer wordt het orderbedrag teruggestort?

    Laat het ons telefonisch weten via 085 - 902 00 22 als je jouw bestelling wilt annuleren. De creditnota wordt direct, of anders de volgende werkdag, vewerkt en teruggestort. Afhankelijk van je bank kan het 1 á 2 werkdagen duren voordat het geld daadwerkelijk op je bank staat.

    Let op: Geef de annulering zo snel mogelijk door. Zo voorkom je kosten als jouw bestelling al in productie is.

    credit, creditnota, annuleren, bank, factuurbedrag
  • +Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

    Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

    De prijzen die wij vermelden op de website zijn exclusief 21% BTW tenzij anders vermeld.

    BTW-tarief, BTW tarief, tarief, belasting
  • +Wat zijn de BTW-tarieven?

    Wat zijn de BTW-tarieven?

    Voor alle producten op de website geldt een BTW tarief van 21% tenzij anders vermeld.

    Belgische bedrijven met een geldig BTW-nummer betalen geen BTW. Bij het invullen van de factuurgegevens van jouw bestelling kan je een BTW-nummer invoeren. Bij goedkeuring zullen wij 0% BTW aanhouden.

    Bestel je boeken, weekbladen, tijdschriften en andere periodieken die minstens driemaal per jaar verschijnen? Neem dan contact met ons op. Dit valt namelijk onder het 6%-tarief. Zie ook de uitleg van de belastingdienst.

    BTW-tarief, BTW tarief, tarief, belasting, belastingdienst, periodieken, BTW nummer, BTW-nummer
  • +Wordt het BTW-bedrag apart vermeld op mijn factuur?

    Wordt het BTW-bedrag apart vermeld op mijn factuur?

    Ja. Op de factuur zie je het totaalbedrag exclusief BTW, het totaalbedrag inclusief BTW en het BTW-bedrag.

    exclusief, inclusief, BTW
  • +Kan ik bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?

    Kan ik bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?

    Ja dat kan. Voor Belgische bedrijven wordt het BTW-bedrag van 21% naar 0% automatisch verrekend wanneer je jouw bestelling plaatst.

    Bestel je vanuit een ander land dan Nederland en België en heb je een geldig BTW-nummer? Neem dan telefonisch contact met ons op via 085 - 902 00 22 zodat we jouw bestelling kunnen aanmaken.

    belgië, belgisch, btw-nummer, btw nummer, btw-bedrag, btw bedrag
Meer vragen +

Groenprint & serviceGroenprint & service

  • +Waarom Groenprint?

    Waarom Groenprint?

    Meer dan 30 jaar ervaringMeer dan 30 jaar ervaring
    Je wilt goed drukwerk. Dat is de basis. Uiteraard tegen de scherpste prijs en de beste kwaliteit. Tijdig en correct, met een serviceniveau dat je volledig ontzorgt. De complete productie van jouw opdracht onder één dak. Zo hebben wij zicht op jouw bestelling en kunnen wij snel en flexibel handelen. Natuurlijk is onze drukkerij FSC gecertificeerd.
      
    Vaste ervaren contactpersoonVaste ervaren contactpersoon
    Je hebt altijd een vaste ervaren contactpersoon. Met ervaren bedoelen we jarenlange praktijk ervaring. Iemand met ervaring die je ontzorgt. Op het gebied van op tijd leveren maar ook op het gebied van het aanleveren van drukbestanden.
      
    Ook afwijkende productenOok afwijkende producten
    Zie je een product op de website waarvan je liever andere specificaties wilt? Geen probleem! Omdat wij alles zelf in eigen huis produceren kunnen wij al binnen 8 uur een offerte op maat maken. Jouw gewenste product kan je online aanvragen of telefonisch op 085 - 902 00 22.
      
    Gratis bestandscontroleGratis bestandscontrole
    Jouw bestanden worden altijd handmatig vooraf gecontroleerd. Mocht er iets niet goed zijn aan de bestanden dan nemen we direct contact op. Zo kunnen wij garanderen dat je altijd het beste drukwerk krijgt.
      
    Gratis (neutrale) verzendingGratis (neutrale) verzending
    Indien gewenst leveren wij jouw bestelling in neutrale blanco verpakkingen. Gratis door heel Nederland en België. Liever je bestelling met een koerier laten leveren? Geen enkel probleem. Tegen een meerprijs zorgen we met onze eigen chauffeurs dat dit in orde komt.
      
    Snelle levertijdenSnelle levertijden
    Moet je bestelling vandaag nog klaar zijn of heb je een opdracht die in het weekend gedrukt moet worden? Dat kan bij ons. Neem gewoon even contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.
      
    Kom gerust bij ons langsKom gerust bij ons langs
    Wil je er zeker van zijn dat jouw bestelling in de juiste handen terecht komt of wil je liever even contact hebben met onze drukkers of pre-press medewerkers? Kom gerust eens langs. Zo kan je de productie met eigen ogen zien. De koffie staat natuurlijk klaar!
      
    ervaring, contactpersoon, bestandscontrole, verzending, levertijd, levertijden, drukkerij, fsc, gecertificeerd, offerte, offreren, calculatie, calculeren
  • +Waar vind ik de contactgegevens van Groenprint?

    Waar vind ik de contactgegevens van Groenprint?

    De contactgegevens van Groenprint vind jeop de contact pagina.

    bedrijf, bedrijfsgegevens, telefoon, telefoonnummer, bedrijfsinformatie
  • +Zijn jullie ook FSC-gecertificeerd?

    Zijn jullie ook FSC-gecertificeerd?

    Groenprint is sinds 2012 FSC-gecertificeerd. Dit milieu certificaat past binnen onze filosofie om als onderneming verantwoordelijkheid te nemen voor onze rol binnen de samenleving en leefomgeving. Daarnaast is onze eigen drukkerij Printvisie sinds 2008 als één van de eerste drukkerijen FSC-gecertificeerd.

    Meer informatie vind je op onze FSC pagina.

    milieu, certificaat, mvo, verantwoord, printvisie, drukkerij
  • +Kan ik vrijblijvend een offerte aanvragen?

    Kan ik vrijblijvend een offerte aanvragen?

    Je kan bij ons altijd vrijblijvend een offerte aanvragen. Omdat wij over een eigen drukkerij beschikken kunnen wij snel jouw aanvraag calculeren. Niets is te gek voor ons! Je ontvangt binnen 8 uur jouw offerte per e-mail om deze te bekijken en eventueel te bevestigen. Ook kan je de offerte terugvinden in jouw account.

    Bel ons op 085 - 902 00 22 om je aanvraag te bespreken of stuur je aanvraag digitaal naar ons via de offerte aanvragen pagina.

    calculeren, account, profiel
  • +Kan ik een samplemap of drukwerkvoorbeelden aanvragen?

    Kan ik een samplemap of drukwerkvoorbeelden aanvragen?

    Ja dat kan. Op de samplemap pagina kan je de Groenprint samplemap gratis aanvragen. Zo kan je inspiratie opdoen voor jouw toekomstige bestelling en weet je precies wat je zal ontvangen!

    voorbeelden, samples, ontvangen, drukvoorbeelden, druk voorbeelden
  • +Waar kan ik mij aanmelden voor de online nieuwsbrief?

    Waar kan ik mij aanmelden voor de online nieuwsbrief?

    Bij het registreren van een account kan je aangeven dat je de online nieuwsbrief wilt ontvangen. Als je dit uit hebt gezet kan je altijd vanuit jouw account aangeven toch nog de nieuwsbrief te willen ontvangen. Wij versturen maximaal 1 nieuwsbrief per week. Uitschrijven kan op elk tijdstip vanuit jouw account of vanuit onze nieuwsbrief.

    nieuwsbericht, account, ontvangen, aanmelden, afmelden, digitale nieuwsbrief
  • +Waar vind ik de chatfunctie en hoe werkt het?

    Waar vind ik de chatfunctie en hoe werkt het?

    De chatfunctie vind je rechts onderaan de pagina. Tijdens de chat zal een ervaren medewerker jouw vragen beantwoorden. Wij doen ons best je zo snel mogelijk te woord te staan.

    chatten, chat, chatscherm, chatbericht
  • +Is er een digitale brochure van Groenprint om te downloaden?

    Is er een digitale brochure van Groenprint om te downloaden?

    Ja. Hier kan je de digitale Groenprint brochure (4 MB) downloaden.

    bedrijf, bedrijfsgegeven, bedrijfsinformatie, online, online brochure, digitale magazine, magazine, online magazine

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op via 085 - 902 00 22 of gebruik het onderstaand contactformulier.





Groenprint.nl compenseert jouw CO2‑uitstoot door bamboe te planten op gecertificeerde plantages in Uganda.

Wist je dat al het drukwerk dat bij Groenprint.nl wordt geproduceerd, CO2‑neutraal is. Wij zetten in op het verminderen van de uitstoot in elke fase van het proces: van de keuze van materialen tot productie en transport. En wat we niet kunnen reduceren, compenseren we door middel van het planten van bamboe. Hoe we dit doen?

Lees hier meer