• 100% eigen productie

  • Scherp geprijsd

  • Drukken zonder bomen kappen

  • 100% CO-neutraal papier

  • Spoedlevering mogelijk

Klantenservice

Heeft u vragen?
Neem gerust contact op!
089 - 902 00 22
info@groenprint.nl

Zoektip!

Het is mogelijk om op Enter te drukken als u op een product hebt gezocht. Zo worden alle gevonden producten op één pagina weergegeven.

Speciaal product?

Wij maken snel en vrijblijvend offertes op maat.
Offerte aanvragen

8.9 / 10 van 83 beoordelingen

Klantenservice

Zoek uw vraag, stel uw vraag of start een chat

Henk en Faruk van Groenprint

Voor u gevonden

De 5 meest gestelde vragen De 5 meest gestelde vragen

  • +Hoe bestel ik een product via de website?

    Hoe bestel ik een product via de website?

    Zoek uw gewenste product op de pagina met alle producten of gebruik het zoekvenster bovenaan de website. Op de productpagina kunt u de gewenste specificaties aangeven van het product.

    De prijzen van het product verschijnen in een tabel onder de specificaties. Door op een prijs te klikken krijgt u een overzicht van het geselecteerde product. Hier kunt u ervoor kiezen het product direct te bestellen of alleen toe te voegen aan uw winkelwagen. Het is mogelijk om meerdere producten in 1 bestelling te bestellen.

    online, bestellen, artikelen, producten, artikel, kopen, afrekenen, winkelwagen
  • +Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Uw drukbestand(en) kunt u aanleveren na het afronden van de bestelling. Wanneer u heeft betaald keert u terug naar uw bestelling waar u de gelegenheid krijgt om uw bestand(en) aan te leveren. De aanlevermethodes zijn:

    -   Aanleveren via de website (tot 512 MB per bestand)
    -   Later aanleveren met een unieke link via de e-mail

    Let op: De aanleverknop is alleen klikbaar indien uw bestelling is betaald.

    sturen, uploaden, emailen, e-mailen, document, e-mail, email, mail, wetransfer, we transfer, bestelling, bestanden, document, documenten, website
  • +Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Bel ons dan gerust op via 085 - 902 00 22 om uw wensen te bespreken. Het kan natuurlijk zo zijn dat het product wel op de website staat maar onder een ander productnaam staat vermeld.

    Voor producten die niet op onze website staan maken wij graag een offertes op maat. U ontvangt de offerte al binnen 8 uur van ons. De offerte kunt u vervolgens bekijken (en eventueel bevestigen) vanuit uw account of via de link in de e-mail die wij toesturen.

    offerte, calculatie, calculeren, naam, gevonden, offreren
  • +Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Bij al onze producten op de website staan de levertijden vermeld. Wanneer uw bestelling bij ons wordt opgehaald door de transporteur ontvangt u per e-mail een Track & Trace code waarmee u de status kunt zien van de bezorging. Wij kunnen niet een exacte tijd aangeven wanneer uw bestelling wordt bezorgt. Dit hangt af van de routeplanning van GLS.

    Informatie
    Spoedlevertijden

    Informatie
    Normale levertijden

    Bel ons gerust op via 085 - 902 00 22 indien u twijfelt over de levering van uw bestelling.

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, track & trace, status, bezorgd, bezorgt, wanneer word mijn bestelling bezorgd, wanneer wordt mijn bestelling bezorgd, wanneer word mijn order bezorgd, wanneer wordt mijn order bezorgd, wanneer word mijn bestelling geleverd, wanneer wordt mijn bestelling geleverd
  • +Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    U kunt bij ons betalen met de onderstaande betalingsmogelijkheden:

    Flyersonline iDealiDeal (veilig betalen in uw eigen bankomgeving)
      
    Flyersonline CreditcardCreditcard (betalen kan met Mastercard en Visa)
      
    Flyersonline Bancontact / MisterCashBancontact / MisterCash (voor Belgische klanten)
      
    Flyersonline PaypalPaypal (hiervoor heeft u een Paypal account nodig)
      
     Bankoverschrijving
      
      
    iDeal, creditcard, visa, mastercard, master card, credit card, bancontact, mistercash, mister cash, paypal, vooruitbetalen, vooruitbetaling, betaalmethodes, ing, rabobank, fortis, bank, abn amro, asn, regio, knab, sns, triodos, bankiers, lanschot
Meer vragen +

Account & bestellingAccount & bestelling

  • +Hoe maak ik een account aan en wat kan ik ermee?

    Hoe maak ik een account aan en wat kan ik ermee?

    Op de registratie pagina heeft u binnen 2 minuten al een account aangemaakt. Een account is nodig om uw bestellingen en bestanden te beheren. Andere voordelen zijn:

    green-check  Track & Trace volgsysteem
    green-check  Eigen adressenboek
    green-check  Orderstatus bekijken

    green-check  Bestelgeschiedenis
    green-check  Herhaalbestelling plaatsen
    green-check  Wijzigingen doorvoeren 

    account, registratie, aanmelden, registreren, profiel
  • +Ik kan niet inloggen in mijn account.

    Ik kan niet inloggen in mijn account.

    Als u bij het inloggen een melding krijg dat uw wachtwoord niet klopt dan kunt u op de wachtwoord aanvragen pagina een nieuw wachtwoord aanvragen. Er wordt dan een e-mail gestuurd met het nieuwe wachtwoord om in te loggen. Dit wachtwoord kunt u natuurlijk in uw account altijd weer veranderen naar eigen wens.

    Let op: Controleer altijd uw spambox. Het kan voorkomen dat de e-mail daarin terecht komt.

    wachtwoord, vergeten, profiel
  • +Waar kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

    Waar kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

    Wanneer u inlogt gaat u direct naar ‘Mijn Groenprint’. Dit is uw persoonlijke pagina waar u al uw bestellingen en offertes terug kunt vinden, uw adressenboek kan beheren, naar de winkelwagen kan gaan en eventueel uw accountgegevens kan aanpassen.

    mijn groenprint, adresboek, adressenboek, accountinformatie, veranderen, aanpassen, profiel
  • +Ontvang ik offertes ook in mijn account?

    Ontvang ik offertes ook in mijn account?

    Ja. Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk. Als wij een offerte voor u klaar hebben ontvangt u een e-mail om de offerte te bekijken en eventueel te bevestigen. De offerte wordt tegelijkertijd ook in uw account geplaatst.

    Mijn Groenprint offertes

    ontvangen, profiel
  • +Kan ik met mijn account meerdere adressen beheren?

    Kan ik met mijn account meerdere adressen beheren?

    Ja. Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk. Als u bent ingelogd heeft u een adressenboek ter beschikking. Hiermee kunt u bijvoorbeeld veel voorkomende factuur- en afleveradressen in opslaan. Als er gevraagd wordt de factuur- en verzendgegevens in te vullen van uw bestelling dan kunt u deze snel ophalen uit uw adressenboek.

    Mijn Groenprint adressenboek

    adresboek, adressenboek, factuuradres, afleveradres, verzendadres, bezorgadres, profiel
  • +Inschrijven of uitschrijven voor de online nieuwsbrief.

    Inschrijven of uitschrijven voor de online nieuwsbrief.

    Bij het registreren van een account kunt u aangeven dat u de online nieuwsbrief wilt ontvangen. Als u dit uit hebt gezet kunt u altijd vanuit uw account aangeven toch nog de nieuwsbrief te willen ontvangen. Wij versturen maximaal 1 nieuwsbrief per week. Uitschrijven kan op elk tijdstip vanuit uw account of vanuit een door ons verstuurde nieuwsbrief.

    nieuwsbericht, account, ontvangen, aanmelden, afmelden
  • +Hoe bestel ik een product via de website?

    Hoe bestel ik een product via de website?

    Zoek uw gewenste product op de pagina met alle producten of gebruik het zoekvenster bovenaan de website. Op de productpagina kunt u de gewenste specificaties aangeven van het product.

    De prijzen van het product verschijnen in een tabel onder de specificaties. Door op een prijs te klikken krijgt u een overzicht van het geselecteerde product. Hier kunt u ervoor kiezen het product direct te bestellen of alleen toe te voegen aan uw winkelwagen. Het is mogelijk om meerdere producten in 1 bestelling te bestellen.

    online, bestellen, artikelen, producten, artikel, kopen, afrekenen, winkelwagen
  • +Kan ik een opmerking meegeven met mijn bestelling?

    Kan ik een opmerking meegeven met mijn bestelling?

    Op de winkelwagen pagina kunt u een algemene opmerking aan uw bestelling meegeven. Bijvoorbeeld dat u een opmerking meegeeft over de bestanden die u aanlevert of dat u extra informatie geeft over de bestelling.
    Zo zijn wij altijd goed op de hoogte.

    opmerkingen, bericht, notitie, aangeven, attenderen
  • +Kan ik meerdere producten in 1 bestelling bestellen?

    Kan ik meerdere producten in 1 bestelling bestellen?

    Ja dat kan. Heeft u bijvoorbeeld visitekaartjes en flyers nodig, dan voegt u deze producten toe aan uw winkelwagen. In de checkout rekent u beide producten in 1 keer af. Het aanleveren van de bestanden kan ook per product gedaan worden.

    order, opdracht, winkelwagen, afrekenen, betalen, uitchecken
  • +Ik wil een product bestellen. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Ik wil een product bestellen. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    U kunt bij ons betalen met de onderstaande betalingsmogelijkheden:

    Flyersonline iDealiDeal (veilig betalen in uw eigen bankomgeving)
      
    Flyersonline CreditcardCreditcard (betalen kan met Mastercard en Visa)
      
    Flyersonline Bancontact / MisterCashBancontact / MisterCash (voor Belgische klanten)
      
    Flyersonline PaypalPaypal (hiervoor heeft u een Paypal account nodig)
      
     Bankoverschrijving
      
      
    iDeal, creditcard, visa, mastercard, master card, credit card, bancontact, mistercash, mister cash, paypal, vooruitbetalen, vooruitbetaling, betaalmethodes, ing, rabobank, fortis, bank, abn amro, asn, regio, knab, sns, triodos, bankiers, lanschot
  • +Ik heb een kortingscode. Waar vul ik deze in op de website?

    Ik heb een kortingscode. Waar vul ik deze in op de website?

    De kortingscode kunt u invullen in de winkelwagen pagina. De korting wordt meteen verrekend waarbij u het nieuwe totaalbedrag ziet staan.

    Let op: Kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.

    code, coupon, inwisselen, verzilveren, korting, invullen, geldig, profiel
  • +Mijn kortingscode werkt niet.

    Mijn kortingscode werkt niet.

    Werkt uw kortingscode niet? Controleer de onderstaande punten goed:

    - Kortingscodes die aan uw account zijn gekoppeld werken alleen indien u bent ingelogd
    - Kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig
    - Het kan zijn dat uw kortingscode is verlopen
    - Het kan zijn dat u uw kortingscode al is verzilverd

    code, coupon, inwisselen, verzilveren, korting, invullen, geldig, verzilverd, verlopen, hoofdletter, account, profiel
Meer vragen +

Producten & bestandenProducten & bestanden

  • +Hoe kan ik het snelst een product op jullie website vinden?

    Hoe kan ik het snelst een product op jullie website vinden?

    De snelste manier om uw product te vinden is het zoekvenster (bovenaan de website) te gebruiken en de productnaam in te typen. Vervolgens klapt er automatisch een venster uit met de gevonden producten. Wanneer u op Enter drukt dan ziet u alle producten van uw zoekopdracht.

    Voor een kijkje naar al onze producten kunt u de alle producten pagina bekijken.

    zoekvenster, zoeken, zoekfunctie, product, naam, zoekopdracht, search
  • +Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Ik kan mijn product niet vinden. Wat nu?

    Bel ons dan gerust op via 085 - 902 00 22 om uw wensen te bespreken. Het kan natuurlijk zo zijn dat het product wel op de website staat maar onder een ander productnaam staat vermeld.

    Voor producten die niet op onze website staan maken wij graag een offertes op maat. U ontvangt de offerte al binnen 8 uur van ons. De offerte kunt u vervolgens bekijken (en eventueel bevestigen) vanuit uw account of via de link in de e-mail die wij toesturen.

    offerte, calculatie, calculeren, naam, gevonden, offreren
  • +Ik heb een product met afwijkende specificaties. Kan ik een offerte aanvragen?

    Ik heb een product met afwijkende specificaties. Kan ik een offerte aanvragen?

    U kunt bij ons altijd een offerte aanvragen. Omdat wij over een eigen drukkerij beschikken kunnen wij snel uw aanvraag calculeren. Niets is te gek voor ons! U ontvangt binnen 8 uur uw offerte per e-mail om deze te bekijken en eventueel te bevestigen. Ook kunt u de offerte terugvinden in uw account.

    Bel ons op via 085 - 902 00 22 om uw aanvraag te bespreken of stuur uw aanvraag digitaal naar ons via de offerte aanvragen pagina.

    offreren, calculeren, calculatie, niet gevonden, aanvraag
  • +Waar vind ik de algemene aanleverspecificaties?

    Waar vind ik de algemene aanleverspecificaties?

    Bekijk de aanleverspecificaties pagina voor algemene fouten die in uw bestand kunnen zitten. Op deze pagina kunt u handleidingen downloaden als PDF bestand. Hierin leest u wat u kunt doen om uw bestand(en) juist op te maken in uw opmaakprogramma.

    Komt u er toch niet uit? Bel ons dan gerust op via 085 - 902 00 22.

    bestanden, bestand, documenten, document, aanleveren, opmaken, handleiding, handleidingen, opmaak, opmaakspecificaties
  • +Bieden jullie ook templates/werktekeningen aan?

    Bieden jullie ook templates/werktekeningen aan?

    Ja. Voor bijna alle producten die wij op de website aanbieden hebben wij ook opmaak templates/werktekeningen gemaakt. Deze bieden wij aan in PDF formaat welke u kunt openen in bijvoorbeeld Adobe Photoshop, Illustrator en InDesign. Ook kunt u InDesign templates downloaden. Hierin hebben we alvast de exacte formaten ingesteld zodat u gelijk kunt beginnen met ontwerpen.

    Producten waarvan een template beschikbaar is kunt u herkennen aan het grijze tabblad ‘Opmaak templates’ op een productpagina.

    Flyersonline opmaak templates

    product, artikel, pdf, photoshop, indesign, illustrator, adobe, in design, ontwerp, ontwerpen, opmaak, opmaak templates, stanstekening, stans
  • +Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Hoe en waar kan ik mijn drukbestand(en) aanleveren?

    Uw drukbestand(en) kunt u aanleveren na het afronden van de bestelling. Wanneer u heeft betaald keert u terug naar uw bestelling waar u de gelegenheid krijgt om uw bestand(en) aan te leveren. De aanlevermethodes zijn:

    -   Aanleveren via de website (tot 512 MB per bestand)
    -   Later aanleveren met een unieke link via de e-mail

    Let op: De aanleverknop is alleen klikbaar indien uw bestelling is betaald.

    sturen, uploaden, emailen, e-mailen, document, e-mail, email, mail, wetransfer, we transfer, bestelling, bestanden, document, documenten, website
  • +Hoe kan ik zien of mijn bestand goed is ontvangen?

    Hoe kan ik zien of mijn bestand goed is ontvangen?

    Als u een bestand hebt aangeleverd via uw account dan kunt u dit zien als er staat ‘Bekijk bestand'. Dit betekent dat het bestand is gekoppeld aan het product. Zie de afbeelding hieronder voor een voorbeeld.

    Flyersonline bestand ontvangen

    account, profiel, bestand, bestanden, document, documenten, inloggen, bekijk, bekijken, aanleveren, sturen, toesturen
  • +Waar wordt mijn bestand op gecontroleerd en is dit gratis?

    Waar wordt mijn bestand op gecontroleerd en is dit gratis?

    Uw bestand wordt gratis handmatig gecontroleerd op onder andere:

    Heeft het bestand 2 mm. afloop, zijn de afbeeldingen van hoge resolutie, is de juiste stansvorm gebruikt, is de veiligheidsmarge toegepast, is de kleur zwart juist opgebouwd, zit er transparantie in het bestand wat problemen kan veroorzaken, staan de kleuren in CMYK, is het formaat goed aangeleverd etc.

    Wij drukken nooit uw bestand af zonder het eerst na te hebben gekeken. Indien wij een fout vinden in uw bestand dan wordt u per e-mail of telefonisch op de hoogte gesteld.

    controle, bestand, bestanden, document, documenten, fout, fouten, handmatig
  • +Krijg ik een bericht als mijn bestand goedgekeurd of afgekeurd is?

    Krijg ik een bericht als mijn bestand goedgekeurd of afgekeurd is?

    Indien wij een fout in uw bestand zien dan wordt u telefonisch of per e-mail op de hoogte gehouden. Hoort u niet van ons? Dan kunt u ervanuit gaan dat uw bestand in orde is.

    Let op: Controleer altijd uw spambox. Het kan voorkomen dat onze mail in uw spambox terecht kan komen.

    fout, fouten, goed, drukklaar, bestanden, document, documenten
  • +Krijg ik een proefdruk/voorbeeld te zien voordat er gedrukt gaat worden?

    Krijg ik een proefdruk/voorbeeld te zien voordat er gedrukt gaat worden?

    Omdat wij zorgvuldig en handmatig uw bestanden controleren is een digitale proefdruk niet nodig. Wanneer uw bestand drukklaar is dan start de productie. U verliest dus geen tijd om eerst de proefdruk nog te accorderen.

    Wilt u een fysiek (kleur)model? Dat kan in de meeste gevallen. Neem hiervoor contact met ons op via
    085 - 902 00 22 om uw wensen te bespreken.

    digitaal, digitale, drukproef, druk proef, proef druk, drukvoorbeeld, druk voorbeeld, handmatig, kleurproef, kleur proef, fysieke proef, fysiek, hardcopy, hard copy, akkoord
  • +Kunnen jullie mijn bestanden ontwerpen/opmaken/aanpassen?

    Kunnen jullie mijn bestanden ontwerpen/opmaken/aanpassen?

    Indien wij een fout kunnen aanpassen in uw bestand dan doen wij dit in overleg met u. Het kan namelijk zijn dat u liever een nieuw bestand naar ons toestuurt.

    Voor het ontwerpen/opmaken van uw bestand(en) kunt u het best telefonisch contact met ons opnemen via
    085 - 902 00 22 om te kijken of hetgeen wat u wilt mogelijk is.

    wijzigen, verbeteren, bestand, document, documenten, fout, fouten
  • +Waarom zien de kleuren er op mijn beelscherm anders uit dan op mijn drukwerk?

    Waarom zien de kleuren er op mijn beelscherm anders uit dan op mijn drukwerk?

    Een beeldscherm is opgebouwd uit RGB (rood, groen en blauw), terwijl drukwerk gebruik maakt van CMYK (cyaan, magenta, yellow en key, ook wel ‘full color’) of PMS (Pantone Matching System) kleuren. Hierdoor kunnen kleuren er anders uitzien.

    rgb, cmyk, cyaan, magenta, yellow, key, black, zwart, pms, geel, pantone, kleurverschil, kleur verschil
Meer vragen +

Verzending & bezorgingVerzending & bezorging

  • +Welk bedrijf bezorgt mijn bestelling?

    Welk bedrijf bezorgt mijn bestelling?

    Uw bestelling wordt bezorgt door GLS of, indien u dit hebt aangegeven, door een koerier. Meer informatie over GLS vindt u op www.gls-netherlands.com. Wanneer uw bestelling door GLS bij ons is opgehaald, dan ontvangt u per e-mail de Track & Trace waarmee u de status van de verzending kan inzien.

    bezorgd, GLS, track & trace, transporteur, verzending, verzenden, e-mail, email
  • +Rekenen jullie ook verzendkosten?

    Rekenen jullie ook verzendkosten?

    Als uw bestelling in Nederland of in België afgeleverd moet worden dan rekenen wij geen verzendkosten. Indien u meerdere afleveradressen hebt voor een bestelling dan worden deze extra adressen wel doorberekend.

    Bij een Express zending (uw bestelling voor 12:00 geleverd) worden er extra kosten berekend. Dit geldt ook indien wij, namens u, een koerier moeten inzetten om uw bestelling te laten afleveren. Neem hiervoor contact met ons op via 085 - 902 00 22.

    verzenden, afleveradres, afleveradressen, koerier, express, zending, afleveren, transport, transportkosten, transport kosten, vervoerskosten, vervoer kosten, vervoer
  • +Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Bij al onze producten op de website staan de levertijden vermeld. Wanneer uw bestelling bij ons wordt opgehaald door de transporteur ontvangt u per e-mail een Track & Trace code waarmee u de status kunt zien van de bezorging. Wij kunnen niet een exacte tijd aangeven wanneer uw bestelling wordt bezorgt. Dit hangt af van de routeplanning van GLS.

    Informatie
    Spoedlevertijden

    Informatie
    Normale levertijden

    Bel ons gerust op via 085 - 902 00 22 indien u twijfelt over de levering van uw bestelling.

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, track & trace, status, bezorgd, bezorgt, wanneer word mijn bestelling bezorgd, wanneer wordt mijn bestelling bezorgd, wanneer word mijn order bezorgd, wanneer wordt mijn order bezorgd, wanneer word mijn bestelling geleverd, wanneer wordt mijn bestelling geleverd
  • +Kan mijn bestelling ook blanco/neutraal verstuurd worden?

    Kan mijn bestelling ook blanco/neutraal verstuurd worden?

    Ja. Wanneer u dit wenst kunt u dit aanvinken in het bestelproces van uw bestelling. Indien u dit aanvinkt dan zullen wij de naam Groenprint niet op de verpakking en pakbon laten terugkomen. Handig als wij uw bestelling rechtstreeks bij uw klant moeten afleveren zonder dat uw klant ziet van wie het pakket afkomstig is.

    bezorgen, bezorging, verpakken, verpakking, pakbon, groenprint, versturen, afleveren, verzenden
  • +Ontvang ik een Track & Trace code?

    Ontvang ik een Track & Trace code?

    Ja. Wanneer uw bestelling bij ons wordt opgehaald door GLS (transporteur) dan ontvangt u per e-mail de
    Track & Trace code waarmee u de status van de verzending kunt inzien.

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, track en trace, status, bezorgd, bezorgt, verzending
  • +Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op moment van bezorging?

    Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op moment van bezorging?

    Alle bezorgingen vinden plaats tussen 09:00 - 18:00 uur. Als u niet aanwezig bent op het moment dat GLS langskomt, dan wordt het drukwerk de volgende werkdag opnieuw aangeboden of, indien mogelijk, bij uw buren afgeleverd. Als u bij deze tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis bent, dan wordt uw bestelling teruggestuurd naar ons magazijn. We zullen daarna opnieuw bezorgkosten in rekening brengen.

    GLS, transporteur, bezorgen, afleveren, ontvangen, track en trace, status, bezorgd, bezorgt, verzending, aanwezig, aangeboden
  • +Kan mijn bestelling ook naar België verstuurd worden?

    Kan mijn bestelling ook naar België verstuurd worden?

    Ja dat kan. In het bestelproces kunt u ervoor kiezen de bestelling in Nederland of in België te laten bezorgen. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht.

    versturen, bezorgen, afleveren, order, opdracht, antwerpen
  • +Mijn bestelling heeft meerdere afleveradressen. Kan dat?

    Mijn bestelling heeft meerdere afleveradressen. Kan dat?

    Ja dat kan. Indien u dit wilt kunt u dit het best telefonisch doorgeven op 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte op maat maken met de daarbijkomende kosten voor de afleveradressen. Het eerste afleveradres is gratis, voor elk extra afleveradres wordt er € 10,- excl. BTW in rekening gebracht.

    offerte, calculatie, calculeren, offreren, bezorgadressen, verzendadressen, extra, meer
  • +Mijn bestelling moet voor 12:00 uur afgeleverd worden. Kan dat?

    Mijn bestelling moet voor 12:00 uur afgeleverd worden. Kan dat?

    Ja dat kan. GLS levert ook voor 12:00 met de Express zending. Indien u dit wilt kunt u dit het best telefonisch doorgeven op 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte op maat maken met de daarbijkomende kosten voor de Express zending.

    GLS, 12 uur, 12, bezorgd, bezorgt, express, spoed, offerte, offreren, calculatie, calculeren, zending, ochtend
  • +Kan er ook op zaterdag geleverd worden?

    Kan er ook op zaterdag geleverd worden?

    Ja dat kan. GLS kan ook op zaterdag leveren met de Zaterdag service. Indien u dit wilt kunt u dit het best telefonisch doorgeven op 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte op maat maken met de daarbijkomende kosten voor de Zaterdag zending.

    GLS, transporteur, bezorging, afleveren, ontvangen, bezorgd, bezorgt, bezorgen, service, offerte, offreren, zending, leveren, verzenden
  • +Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Ja dat kan. Als u in het bestelproces aangeeft de bestelling te willen ophalen (of iemand anders), dan zetten wij de bestelling klaar om afgehaald te worden.

    Ophaaladres
    Groenprint
    Aristotelesstraat 20
    3076 BD Rotterdam
    Nederland
    Openingstijden
    Maandag t/m vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag en zondag
    Gesloten
    Flyersonline ophaalgegevens uitprintenn

     

    opgehaald, afhalen, afgehaald, openingstijden, ophaaladres, adres, afhaaladres, groenprint
  • +Mijn bestelling heeft plotseling spoed. Kan er een koerier ingeschakeld worden?

    Mijn bestelling heeft plotseling spoed. Kan er een koerier ingeschakeld worden?

    Ja dat kan. Indien u dit wilt kunt u dit het best telefonisch doorgeven op 085 - 902 00 22. Wij zullen dan een offerte maken en u deze toesturen. De prijs hangt af van waar de bestelling geleverd moet worden.

    versturen, bezorgen, afleveren, order, opdracht, offerte, leveren, geleverd, offreren, inschakelen
Meer vragen +

Betaling & facturenBetaling & facturen

  • +Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    U kunt bij ons betalen met de onderstaande betalingsmogelijkheden:

    Flyersonline iDealiDeal (veilig betalen in uw eigen bankomgeving)
      
    Flyersonline CreditcardCreditcard (betalen kan met Mastercard en Visa)
      
    Flyersonline Bancontact / MisterCashBancontact / MisterCash (voor Belgische klanten)
      
    Flyersonline PaypalPaypal (hiervoor heeft u een Paypal account nodig)
      
     Bankoverschrijving
      
      
    iDeal, creditcard, visa, mastercard, master card, credit card, bancontact, mistercash, mister cash, paypal, vooruitbetalen, vooruitbetaling, betaalmethodes, ing, rabobank, fortis, bank, abn amro, asn, regio, knab, sns, triodos, bankiers, lanschot
  • +Waar kan ik mijn facturen vinden/downloaden?

    Waar kan ik mijn facturen vinden/downloaden?

    Als u uw bestelling betaald hebt sturen wij de factuur altijd per e-mail toe. Controleer voor de zekerheid uw spambox. Het kan wel eens voorkomen dat de e-mail onterecht in uw spambox terecht komt.

    Ook kunt u de factuur downloaden vanuit uw account. Log in en ga naar uw overzicht van alle bestellingen.
    Klik een bestelling aan en klik op de knop ‘Download de factuur’. Zie voorbeeld hieronder.

    Flyersonline factuur downloaden

    spam, factuur, download, e-mail, email, bestelling, opdracht, order
  • +Waar vind ik de bankgegevens van jullie op de website?

    Waar vind ik de bankgegevens van jullie op de website?

    De bankgegevens en meer informatie van Groenprint kunt u vinden op de contact pagina.

    Bank: Rabobank
    IBAN: NL55 RABO 0118 1672 78
    BIC: RABONL2U
    Ten name van: Stills B.V.
    BTW-nummer: NL82 1155 805 B01
    KVK-nummer: 2446 9698

    bankinformatie, btw, btw nummer, btw-nummer, kvk, kvk nummer, kvk-nummer, bic, iban, rekeningnummer, rekening nummer, bank
  • +Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

    Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

    Als de betaling is afgebroken dan plaatst het systeem wel de bestelling in uw account. Vanuit uw account staat een melding bij de bestelling dat de betaling is afgebroken. Bij deze melding staan onze betaalmethodes om de betaling te hervatten.

    Let op: Wanneer de betaling is afgebroken is het niet mogelijk om bestanden aan te leveren.

    betalen, account, profiel, afgebroken, bestelling, order, opdracht, betaalmethodes, betalingsmogelijkheden
  • +Ik wil betalen met Bankoverschrijving. Welke stappen moet ik volgen?

    Ik wil betalen met Bankoverschrijving. Welke stappen moet ik volgen?

    1.Kies in het bestelproces om te betalen met Bankoverschrijving
    2.U komt op de pagina van Curo Payments waar u de gegevens voor de bankoverschrijving vindt. Ook sturen we u per e-mail de instructies voor de bankoverschrijving
    3.Wanneer u de betaling, met de instructies van Curo Payments hebt voldaan, dan zullen wij uw bestelling in behandeling nemen


    Let op:
     Bankoverschrijving heeft een verwerkingstijd van 1 á 2 werkdagen voordat wij de betaling ontvangen.

    vooruitbetalen, voorafbetalen, vooraf, betaling, bankoverschrijving, bank overschrijving
  • +Mijn creditcard staat niet tussen de betaalmethodes. Wat nu?

    Mijn creditcard staat niet tussen de betaalmethodes. Wat nu?

    Het is niet mogelijk om met een andere creditcard te betalen behalve Mastercard en VISA. Wij raden u aan om de bestelling dan te betalen met Bankoverschrijving.

    visa, mastercard, master card, credit card, betaalmethodes, betalingsmogelijkheden, vooruitbetaling, vooruitbetalen, voorafbetalen, bankoverschrijving, bank overschrijving
  • +Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Wanneer wordt het orderbedrag teruggestort?

    Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Wanneer wordt het orderbedrag teruggestort?

    Laat het ons telefonisch weten via 085 - 902 00 22 als u uw bestelling wilt annuleren. De creditnota wordt direct, of anders de volgende werkdag, teruggestort. Afhankelijk van uw bank kan het 1 á 2 werkdagen duren voordat het geld daadwerkelijk op uw bank staat.

    Let op: Geef uw annulering zo snel mogelijk door. Zo voorkomt u kosten als uw bestelling al in productie is.

    credit, creditnota, annuleren, bank, factuurbedrag
  • +Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

    Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

    De prijzen die wij vermelden op de website zijn exclusief 21% BTW tenzij anders vermeld.

    BTW-tarief, BTW tarief, tarief, belasting
  • +Wat zijn de BTW-tarieven?

    Wat zijn de BTW-tarieven?

    Voor alle producten op de website geldt een BTW tarief van 21% tenzij anders vermeld.

    Belgische bedrijven met een geldig BTW-nummer betalen geen BTW. Bij het invullen van de factuurgegevens van uw bestelling kunt u een BTW-nummer invoeren. Bij goedkeuring zullen wij 0% BTW aanhouden.

    Bestelt u boeken, weekbladen, tijdschriften en andere periodieken die minstens driemaal per jaar verschijnen? Neem dan contact met ons op, dit valt namelijk onder het 6%-tarief. Zie ook de uitleg van de belastingdienst.

    BTW-tarief, BTW tarief, tarief, belasting, belastingdienst, periodieken, BTW nummer, BTW-nummer
  • +Wordt het BTW-bedrag apart vermeld op mijn factuur?

    Wordt het BTW-bedrag apart vermeld op mijn factuur?

    Ja. Op uw factuur ziet u het totaalbedrag exclusief BTW, het totaalbedrag inclusief BTW en het BTW-bedrag.

    exclusief, inclusief, BTW
  • +Kan ik bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?

    Kan ik bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?

    Ja dat kan. Voor Belgische bedrijven wordt het BTW-bedrag van 21% naar 0% automatisch verrekend op de website bij het invullen van een geldig Belgisch BTW-nummer.

    Bestelt u vanuit een ander land dan Nederland en België en heeft u een geldig BTW-nummer? Neem dan telefonisch contact met ons op via 085 - 902 00 22 zodat wij uw bestelling kunnen aanmaken.

    belgië, belgisch, btw-nummer, btw nummer, btw-bedrag, btw bedrag
Meer vragen +

Groenprint & serviceGroenprint & service

  • +Waarom Groenprint?

    Waarom Groenprint?

    Meer dan 30 jaar ervaringMeer dan 30 jaar ervaring
    U wilt goed drukwerk. Dat is de basis. Uiteraard tegen de scherpste prijs en de beste kwaliteit. Tijdig en correct, met een serviceniveau dat u volledig ontzorgt. De complete productie van uw opdracht onder één dak. Zo hebben wij zicht op uw bestelling en kunnen wij snel en flexibel handelen. Natuurlijk is onze drukkerij FSC gecertificeerd.
      
    Vaste ervaren contactpersoonVaste ervaren contactpersoon
    U heeft altijd een vaste ervaren contactpersoon. Met ervaren bedoelen we jarenlange praktijk ervaring. Iemand met ervaring die u ontzorgt. Op het gebied van op tijd leveren maar ook op het gebied van het aanleveren van drukbestanden.
      
    Ook afwijkende productenOok afwijkende producten
    Ziet u een product op de website waarvan u liever andere specificaties wilt? Geen probleem! Omdat wij alles zelf in eigen huis produceren kunnen wij al binnen 8 uur een offerte op maat maken. Uw gewenste product kunt u online aanvragen of telefonisch op 085 - 902 00 22.
      
    Gratis bestandscontroleGratis bestandscontrole
    Uw bestanden worden altijd handmatig vooraf gecontroleerd. Mocht er iets niet goed zijn aan uw bestanden dan nemen we direct contact op. Zo kunnen wij garanderen dat u altijd het beste drukwerk krijgt.
      
    Gratis (neutrale) verzendingGratis (neutrale) verzending
    Indien gewenst leveren wij uw bestelling in neutrale blanco verpakkingen. Gratis door heel Nederland en België. Liever uw bestelling met een koerier laten leveren? Geen enkel probleem. Tegen een meerprijs zorgen we met onze eigen chauffeurs dat dit in orde komt.
      
    Snelle levertijdenSnelle levertijden
    Moet uw bestelling vandaag nog klaar zijn of heeft u een opdracht die in het weekend gedrukt moet worden? Dat kan bij ons. Neem gewoon even contact met ons op om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.
      
    Kom gerust bij ons langsKom gerust bij ons langs
    Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling in de juiste handen terecht komt of wilt u liever even contact hebben met onze drukkers of pre-press medewerkers? Komt gerust eens langs. Zo kunt u de productie met eigen ogen zien. De koffie staat natuurlijk klaar!
      
    ervaring, contactpersoon, bestandscontrole, verzending, levertijd, levertijden, drukkerij, fsc, gecertificeerd, offerte, offreren, calculatie, calculeren
  • +Waar vind ik de contactgegevens van Groenprint?

    Waar vind ik de contactgegevens van Groenprint?

    De contactgegevens van Groenprint vindt u op de contact pagina.

    bedrijf, bedrijfsgegevens, telefoon, telefoonnummer, bedrijfsinformatie
  • +Zijn jullie ook FSC-gecertificeerd?

    Zijn jullie ook FSC-gecertificeerd?

    Groenprint is sinds 2012 FSC-gecertificeerd. Dit milieu certificaat past binnen onze filosofie om als onderneming verantwoordelijkheid te nemen voor onze rol binnen de samenleving en leefomgeving. Daarnaast is onze eigen drukkerij Printvisie sinds 2008 als één van de eerste drukkerijen FSC-gecertificeerd.

    Meer informatie vindt u op onze FSC pagina.

    milieu, certificaat, mvo, verantwoord, printvisie, drukkerij
  • +Kan ik vrijblijvend een offerte aanvragen?

    Kan ik vrijblijvend een offerte aanvragen?

    U kunt bij ons altijd vrijblijvend een offerte aanvragen. Omdat wij over een eigen drukkerij beschikken kunnen wij snel uw aanvraag calculeren. Niets is te gek voor ons! U ontvangt binnen 8 uur uw offerte per e-mail om deze te bekijken en eventueel te bevestigen. Ook kunt u de offerte terugvinden in uw account.

    Bel ons op via 085 - 902 00 22 om uw aanvraag te bespreken of stuur uw aanvraag digitaal naar ons via de offerte aanvragen pagina.

    calculeren, account, profiel
  • +Kan ik een samplemap of drukwerkvoorbeelden aanvragen?

    Kan ik een samplemap of drukwerkvoorbeelden aanvragen?

    Ja dat kan. Op de samplemap pagina kunt u de Groenprint samplemap gratis aanvragen. Zo kunt u inspiratie opdoen voor uw toekomstige bestelling en weet u precies wat u zult ontvangen.

    voorbeelden, samples, ontvangen, drukvoorbeelden, druk voorbeelden
  • +Waar kan ik mij aanmelden voor de online nieuwsbrief?

    Waar kan ik mij aanmelden voor de online nieuwsbrief?

    Bij het registreren van een account kunt u aangeven dat u de online nieuwsbrief wilt ontvangen. Als u dit uit hebt gezet kunt u altijd vanuit uw account aangeven toch nog de nieuwsbrief te willen ontvangen. Wij versturen maximaal 1 nieuwsbrief per week. Uitschrijven kan op elk tijdstip vanuit uw account of vanuit een door ons verstuurde nieuwsbrief.

    nieuwsbericht, account, ontvangen, aanmelden, afmelden, digitale nieuwsbrief
  • +Waar vind ik de chatfunctie en hoe werkt het?

    Waar vind ik de chatfunctie en hoe werkt het?

    De chatfunctie vindt u rechts onderaan de pagina en is te herkennen aan de onderstaande button.

    Flyersonline chatfunctie

    Tijdens het starten van een chat zal een medewerker uw vragen beantwoorden. Wij doen ons best u zo snel mogelijk te woord te staan.

    chatten, chat, chatscherm, chatbericht
  • +Is er een digitale brochure van Groenprint om te downloaden?

    Is er een digitale brochure van Groenprint om te downloaden?

    Ja. Hier kunt u de digitale Groenprint brochure (4 MB) downloaden.

    bedrijf, bedrijfsgegeven, bedrijfsinformatie, online, online brochure, digitale magazine, magazine, online magazine

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op via 085 - 902 00 22 of gebruik het onderstaand contactformulier.